nedjelja, 21. siječnja 2007.

KAFA SA ZAMJENIKOM PREDSJEDNIKA (JOŠ JEDNA)

NA OVOM POSTU SAM ne tako davno najavil odličnu knjigu. Danas sam je dobil na poklon od jednog od autora. Pošto je doture Ironije postal Varaždinec, upriličili smo kafenisanje. Ako ste zainteresirani za knjigu javite mi se, dobil sam eksluzivno pravo na dilanje. 120 čuna i vaša je. Ako mislite da imam koristi od toga..u pravu ste...120% je moja provizija, a ak dobro krene, možda dostignem proračun nekih od najbogatijih klubova u hrvatskoj (orijentacijskih).Eto, nabavkom knjige pokrenuh projekt radnog naziva "Povračanje u trening". Ironije me malo pomalo nagovara na kambek, pa ak bude dovoljno uporan, a ja uskoro riješim neke obaveze...bit će nešto.Pomalo sam popunil kalendar...za sve koje nemogu čekati, u Sloveniji vam je za tjedan dana noćni sprint u Cerknu. Za dva tjedna bu vam vjerovatno skupćina pa računajte s tim.

Nema komentara:

Objavi komentar