petak, 19. siječnja 2007.

MALO O SVAČEMU

Servus i faljenisus,Eto, ovaj post sam već jučer napisao (naravno sad se ne sječam što točno), ali blog opet kašlje. Već se dulje bavim idejom selidbe sa ovog nestabilnog servisa. Malo sam emotivno vezan za njega (uostalom tu sam skupio i prvih 20000 ulaza), ali ova Beta verzija traje već prilično dugo, a nikakvih novina se ne nazire (čak ni najava). Dok drugi servisi nude čudo raznih usluga (bitnih za nas nepoznavatelje HTML-a i CSS-a) poput uploada slika (pa i onih velikih), dijeljenja bloga od strane više korisnika, mogučnost kreiranja više blogova od strane jednog korisnika, kreiranja izgleda na milijardu načina...itd itd..., dotle ovaj iritira stalnim kašljanjem, i nerazvojem. No ostat ću ovdje još jedno vrijeme dok ne puste punu verziju, pa ćemo vidjeti. Iz obavještajnih izvora saznao sam da će se "22. Prvenstvo Kapele" održati 14.10.2007. i to na srednje staze (za kup) i to na NOVOJ KARTI.Eto, i Kapela je pronašla snage za novom kartom što me jako raduje. Odmah stavljam trku u kalendar, a nadam se da će naš Povjerenik uskoro uzeti stvar u svoje ruke...(perveznjaci jedni...samo vam je to na pameti!!!).Saznao sam i to da dva najjača kluba imaju proračun od 600 000 čuna. I da se zbog toga bore za vlast u HSOT-u. Zanimljiva teza...no krajnje blesava za svakog tko zna imalo matematiku i ekonomiju. Plasiranje ovakvih priča pred skupštinu je već viđen kolorit već odavno pročitanih priča.Termeland je upogonio stranice za ovu godinu i na njima vam je bilten 1. Ako će biti zainteresiranih, organizirat ćemo vam spavanje u Selnici. Do Lente vam je nekih 25-tak kilometri, a do Lendave 15-tak. Gugl kaže zračna linija Praporčan-Lendava 13,2 km...Praporčan-Lenti 22,9 km.A ako će biti zainteresiranih, možemo složiti i trening kamp između Memorijala i Termelanda...

Nema komentara:

Objavi komentar