ponedjeljak, 18. rujna 2006.

0012

dana je do starta prvog povjesnog orijentiranja na međimurskim bregima. Povjerenik je provjeril situacione, prvi natjecatelji su se već javili i zovu se Herwig femili...dakle imamo opet međunarodnu tekmu.
Kupili smo struju na bregu te plac za naš mali o-cirkus. Cijena-sitnica...moramo pokriti još jednu školu sa našom "vannastavnom aktivnosti"...uf biče posla prek zime...već sad vidim masu klinaca kak me natežu za rukav...kaj mi nije dosta i ovo moje čudo doma?
Dobili smo i termin za trening u školskoj dvorani...po uzoru na neke malo bolje klubove. Još smo u pregovorima za cjenu graha...bumo vas izvjestili.
95 % terenskog posla u svezi glede karata je finito...tri nove karte i jedna za čildren je rezultat koji ćete dobiti za sitnicu od startnine. Ovo je zahtijevalo velike napore kluba i pogotovo predsjednika jer je on odradil najveći dio posla.
Ovaj vikend vidim da su bile tri destinacije u igri...Slovačka, Slovenija i tamo daleko...meni se osobno najviše dopada ova prva...tam nikad nis trčal, a fakat je blizu i jeftino. Kapelaši su to dobro splanirali.

Neda daj mi onda več jednom taj poziv pošalji da ti mogu slati prijave, a ti Kole kak si s kartom...?
Najbolje funkcioniram pot pritiskom...a vi?

Nema komentara:

Objavi komentar