srijeda, 20. rujna 2006.

0010

Dakle hodogram je:
danas - kole završava terenski rad, prezidente crta a ja odmaram
sutra - kole završava crtanje, prezidente crta a ja odmaram
prekozutra - kole odmara, prezidente crta, ja upucavam svoj HS i planiram...staze i još ponešto
dan nakon prekozutra - kole popravlja, ja radim terenski dio i završavam planiranje, prezidente završava crtanje i planiranje.
006 - idemo u Bjelovar...ja vozim (NA ZNANJE!)
005 - brifing u sati nekoliko na lokaciji nekoj
...dalje dogovaramo u hodu.

Izašle su startne liste za prvi i drugi WRE dan Bjelovara. Digla se mala frkuša oko nastupa "malog" Štanfela koji je bio prijavljen u WRE kategoriju, a kontrolor (ili netko možda drugi?) je očito smatrao da na to dotični nema pravo. E PA IMA. A kako onda Lovrec tu biješe? Nije vam to drugovi M 21 E...to vam je WRE kategorija.

Uzburkale se strasti i s Maksimirovom trkom. A što ste mislili...da ću ćeš će ćemo ćete će nakon bojkota izvanredne skupštine lagano živjeti i bez stresa...e ne ću ćeš će ćemo ćete će drugovi...

Normalno javljaju se stari dušobrižnici...i tužibabe...al znate da zagorec čim se rodi digne tužbu protiv susjeda...za svaki slučaj...se bum vas tužil.

NEDA! Kaj ti moram slati mejl..? ni ti lakše ovak?
Bjelovarcima si mogla rješiti ono kaj te molim već par dnevi...

Ak očete još malo skratiti vrijeme pročitajte o 1. Međimurje openu na stranicama adventureja

Nema komentara:

Objavi komentar