nedjelja, 17. rujna 2006.

RADNA NEDJELJA

Bio sam u šumi na bregu te su kontrole uglavnom popikane za prvi sprint. Potrebne su neke sitne korekcije na karti, 2-3 sata posla i to je to...malo još zglancamo i jednu cjelinu smo zbavili. Poslje sam se s Koletom našel u Čikagu. On bu danas sfiniširal kartu ak se dešč ne zlije. Odredili smo točno mjesto cilja...sve paše i biti će jako lijepo...bute vidli. Spremam vam i malo iznenađenje što se tiče koncepcije sprinta u Čikagu. A karta je super...
Poslje sam se javil na prijavak prezidentu koji je danas na oltaru domovine i dežura. On danas koncipira duge staze i uglavnom je sve složil. Fali mu još mali komad karte koji bu crtal drugi tjedan.
Sve u svemu pripreme teku po planu, i mislim da bute zadovoljni sa sve tri trke. Klincima bumo postavili stazu u samom perivoju u Čakovcu i dobit će i kartu večeg mjerila.

Inače PRVA nacrtana karta u povijesti u Međimurskoj Županiji je Sveti Juraj na Bregu...a povjest stvara OK Međimurje.

Promjenil sam vam i Isječak...Čudi me kak niko nije prepoznal kartu...ili nisam "čitan" na riječkom području. Za facu neznam štoću...još bum razmislil...

U Bjelovar idemo samo v nedelju...poradi obaveza oko trke...


Nema komentara:

Objavi komentar