ponedjeljak, 7. kolovoza 2006.

ZAKAJ JA NE VOLIM PONEDELJEK

Več je kasno i čim izdefiniram koliko je personala angažirano u mirovnim misijama na Kosovu i u Makedoniji (bilo) te navedem izvor idem spat. Vladek me je danas posjetil i veli da je teren težak za crtati jer je strm. Valda bu stigel to odradit. Bilo je u planu i snimanje iz zraka ali pajloti izgleda lete samo kad su idealni uvjeti a to je jednom godišnje. Nije ni Perko lud. Iggy mi ide u Afganistan pa će mi organizacijski stožer biti vidno osiromašen. Ko bu keljil naljepnice na flaše vina...ha? Ima li možda novih kandidata? Žac, Bojana i ja peglamo statut i pri kraju smo...mislim još dva tri usaglašavanja i to je to...
Vidim da sam Damira potaknuo da izažurira linkove...ajde bar nešto...i Vladek je rekel da bude. Več mu mjesecima trubim da Lokve nisu iz Fužina nego iz Lokvi, i bil je tam i opet ništ...kaj buš.
Na stranicama WOC-a si pogledajte na kartama kako to rade velike face...i puno puno trenirajte da bi jednog dana barem ih gledali uživo...

Laku noć

Nema komentara:

Objavi komentar