srijeda, 9. kolovoza 2006.

IMAMO GA

 Dakle, nakon 20tak radnih verzija, pročitanih hrpa statuta, ispeglanih zakona o udrugama i zakona o športu (novog), usaglašavamo zadnje sitnice novog statuta. Bilo mi je stvarno super raditi sa Bojanom i sa našim PNO (predsjednikom NO). Mislim da možemo ponuditi kvalitetna rješenja...
Danas mi je PNO dokazao da prati i nadzire rad tijela saveza time što me pohvalio da sam gramatički neispravan naslov bloga zamijenio onim ispravnim. Jeste vi to skužili..ha? Zna čovijek znanje, a i prati...a i poznaje, mnoge zakone...a i novi o športu. Tako i vjerojatno zna da neki od Vas koji sjedite u skupštini tu nebi smjeli biti...prema zakonu...ali Žac je pismejker pa će vjerovatno naći neku kvaku i kompromis....ili neće, tko zna, zakon je zakon.
Ali bitno da budno nadzire...
Nemojte se sada pretrgnut iščitavajući zakon o športu...polako, ima vremena, neka prođu godišnji, pa neka prođe alpe-adrija, pa jesen, pa božični praznici,...ima vremena, nikud nam se ne žuri.
Tko će ići na Alpe Adriu...ha? Odgovor se zna...A tko organizira iduće godine Alpe-Adriu..i to se zna...a tko je to dogovorio...i to se zna...a tko je to odobrio...i to se zna. A tko će biti nacionalni savez u tom trenutku...dali se to zna?

Vladek dobro napreduje...riješil je još jednu padinu...ima tu svega
Eto šef me pustil doma pa sad mlatim po blogu. Sva sreča da imam šefa iz iste udruge koje sam i sam član ...ne nije iz udruge istog športa...čak nije iz športa...i nisam u sukobu interesa ako vas to zanima.

Nema komentara:

Objavi komentar