ponedjeljak, 28. lipnja 2010.

GODIŠNJI ODMOR

Napokon sam se i ja dočepao godišnjeg.

Ove stranice su malo neaktivne jer sam se u slobodno vrijeme posvetio nekim drugim stvarima, a i klinci mi pojedu dosta vremena. U međuvremenu su me napali i nekakvi spameri, pa sam i nekim čudnim putevima uspio izreklamirati moj fejsbuk...ili moram zabraniti klincima pristup računalo (što je nemoguće) ili se moram ispričati svima onima koji su dobivali nekakve "nemoralne" ponude, što i ćinim.
No fejsbuk nije baš tako ni loš jer se na njemu sve više družimo, pa se može doći i do krasnih informacija. Vjerujem da ste već svi čuli da sam pokrenuo HR KART-O-TEKU. Iako sam dugo spremao projekt, nisam baš bio perezadovoljan sa konačnim proizvodom pa sam ga odlagao i odlagao. No sad sam odlučio ipak izaći u javnost jer sam zaključio da ionako nikad neću biti potpuno zadovoljan. Imamo i fejsbuk grupu na kojoj malo i diskutiramo pa ukoliko niste, pridružite se.

Za sada toliko, pa možda padne još pokoji post ovih dana.

Nema komentara:

Objavi komentar