nedjelja, 7. rujna 2008.

MEĐIMURSKA SVADBA

Onak ...prava. Desila se jučer, a glavni protagonisti bili su moj precjednik i moja podprecjednica. U Međimurju je ovo uobičajena praksa koju je uveo Župan sa svojom dožupanicom. Zbog sukoba interesa ova zadnja se izvlekla, a gliboko se nadam da se moja Podpredsjednica bu održala u fotelji.
Šalu na stranu, bila je to prekrasna svadba kojoj smo nazočili u 75%-tnom sastavu, pa smo radi onih 100% morali malo ranije i zgibati zbog čega bum jedno vreme žalil. Tak dugo dok ne dobim devedeja pa si poglednem kaj je bilo potlji.

Evo jedna slikica z mobitelija:


Moja Ivana i Vladek...
Volite se i imajte se rad. Decu delajte pod hitne jer se moja moraju z nekim igrati.

Vladeku želim i sretan rođendan (koji je danas), a svi vi koji se želite pridružiti čestitkama, uz sve ostale vrste komunikacija, morete i tu ostavit poruku u komentarima.

1 komentar: