subota, 19. srpnja 2008.

WOC - 9 - DANAS I SUTRA

Danas smo pratili finale longa. Obje trke bile su jako zanimljive. U nedostatku naših, ja si uvijek odaberem favorita pa navijam. Kod žena sam fulao (Minna nije zela svoju treču medalju), al sam kod muških napokon dočekal svog huntaša na najvišem postolju. Nakon pregršt srebernih medalja, Hubmann je napokon ubol zlato. Evo rezultata i još ponekih drangulija:
Final results women
Final results men
Maps
Routes animations
Startne liste za sutrašnju štafetu još nisu objavljene, to je probbli zato kaj se izmjene još moreju danas delati. No biće na ovim linkovima:
Startlist women
Startlist men
Lajv prijenos je na ovim linkičima:

Class MEN - leg 1

Class WOMEN - leg 1

Class MEN - leg 2

Class WOMEN - leg 2

Class MEN - leg 3

Class WOMEN - leg 3

Dakle sutra prije podne pred monitore i ekrane te bodrite naše u nastojanju da naprave dobar rezultat. Nažalost, žene nemaju štafetu, pa se koncetriramo na naše muške koji istrčavaju u sastavu Lino , Klobo, Matjaž čitano unatrag. Citirao bi sa bloga naše repke slijedeće:

Bijelo-crvena Polja hrvatska
Na dresu sjete me
Da ja volim te
Trčite za nju

Našu voljenu
Nek jače kuca to
Srce vatreno...

Jan je opet napravil članak o šedovingu na kvalifikacijama longa. Njemu izgleda nikad dost o tome. Nebum komentiral.

Nema komentara:

Objavi komentar