subota, 21. lipnja 2008.

AKTUALAC

Ostao sam dužan još članak iz Varaždinca o memorijalu pa evo:
Sukladno zaključcima sa 15 sjednice IO-ja OK Međimurje će organizirati zamjensku trku za poništene kategorije u terminu 3. Međimurje opena. Trka će biti u petak 26.09. 2008. sa početkom u 17:00. Ovaj termin je odabran radi toga da svim natjecateljima koji su došli na memorijal, a poništene su im kategorije, ne napravimo dodatne troškove, jer će nakon trke moći odmah za Selnicu gdje ih čeka spavanje, večera, a sutradan počinje i službeni program koji je već ranije određen. Startati smiju samo oni koji su startali na memorijalu, a svi ostali koji žele moći će se nakon službenog dijela okušati na treningu po popularnoj cijeni karte. I da, trka će biti na istom terenu na kojem je bila ona poništena. Ovo još mora potvrditi povjerenik za natjecanja.

Ovih dana mi je malo bila frka na poslu (kraj škola), pa se rijetko javljah. Kako imam i doma posla oko juniora, to je uvjetovalo reduciranje mojih orijentacijskih aktivnosti. Tako sam nakon 14 održanih sjednica IO-a napokon i ja sa jedne izostao, jer mi termin nikako nije legao. No što je bilo na sjednici čitajte na stranicama COF-a. Sad vjerovatno niko neće više moći reći da je neinformiran, i praviti se grbav.

Kako ću u narednim mjesecima imati ipak malo više vremena, očekujem i da ću imati više vremena i za savez. Neću sad zlurado ko neki govoriti o krivo postavljenoj kontroli u Lokvama. Oni pametni će sami izvući zaključke. Međutim ipak javnost očekuje da Ivo objavi rezultate precizne u Plitvicama. Što je dugo, dugo je.

Nema komentara:

Objavi komentar