nedjelja, 26. kolovoza 2007.

ŽABOTRK -DOJMOVI

Dokle čekamo objavu rezultata iz Lokvi, eto par dojmova s trke...
Naša vesela ekipa iz U.A.E koja će nastupiti na svjetskom vojnom bila je glavna atrakcija i obilježje ove trke. Mislim da dugo u Lokve neće doći jedna takva ekipa i bilo bi možda lijepo da su od strane organizatora bili i službeno prek razglasa i pozdravljeni. Umjesto toga dočekal ih je onaj smeh od zastave...pa kaj ljudi ne javite da vam treba zastava da se ne sramotimo...
Sva sreča da im je onaj pravi domačin pripremil tacnu kolača pa je izglađena neugoda.
U Lokvama se vidlo kak se trka more organizirat svugdje, a da bude zanimljiva i natjecateljski napeta. U prvom djelu staze velku prednost su imali oni koji su startali iza jer su već imali probijeni put čez koprive. To se dešavalo i na našim trkama pa su jambrali oni koji su sad organizirali...eto kaj smo ve? U Lokvama smo ponovo bili svjedokom i kako se trka organizira iz fotelje. Kak protumačiti da je na karti zaokružena bandera, da je u opisu bandera...a da bandere nema? Bili smo svjedokom pokušaja improvizacije bandere...al jebiga ni to bandera...onda je to črni iks. I opis ne valja...Srečom kontrola je bila u krugu i ni se mogla baš fulati. Meni se jednom desilo da u VŽ dan prije trke ostanem bez drva na kojem mi je bila kontrola...usamljenog karakterističnog...jednostavno ga odsekoše prek noći. Al banderu? pa nisu valda nju odpilili? Ja sam tada stavil info na cilju da drva nema te da je kontrola broj taj i taj u stvari otpiljeno drvo...ne zmislim se da tam to videl u Lokvama..
No sve u svemu...meni je bilo zanimljivo, ekipa je zadovoljna, vratismo se s dvije kolajne i to je to.
Na veliko vlastito zaprepaštenje čak sam ubol prvo mjesto...stvarno neznam objasniti taj fenomen kad na postolju stoji onaj s največim trbuhom, pa zatim onaj sa malo manjim održavanim, pa tek onda onaj skroh suhi...nije sve ni u treningu...ima nekaj i u kvalitetnom iću i piću. A i konkurencija je bila sva osim Nene i Orehocija koji su ove godine trčali sprintove u 35. To znači da sam favorit na državnom u sprintu...dršte gače.

Ukrajina je gotova a onaj ludi francuz je pobral još jednu medalju. Merz je zel srebro i po meni je on najjaća faca ove godine. Moj favorit Hubmann je ostal i bez ove medalje...znaći suša ove godine. Možda kaj pobere pri nami na vojnom i obrani bar tu titulu.
Uglavnom za tjedan dana dolazi dvadesetak faca koje se može svrstati u o-kremu pa svi vi frikovi koji ih želite vidjeti na djelu uputite se put Ključić brda...

Nema komentara:

Objavi komentar