ponedjeljak, 30. srpnja 2007.

OO CUP - Dojmovi

Obavismo i zadnji dan onlajna. Sad možemo reći da smo trčali pod svakakvim uvjetima na ovoj trci jer nas je danas kiša tako prala da sam se mom sjetil našeg prošlogodišnjeg memorijala kad smo imali sličan potop.
Ako bi natjecanje nekak ocjenili onda bi to bilo ovak:
1) Atmosfera : 5
2) Tereni : 5
3) Karte : 5
4) Tehnička dotjeranost : 4
5) Popratni sadržaji : 4
6) Opći dojam : 5
Moram reći da smo svi izuzetno zadovoljni sa trkama jer su nam primarno svakodnevno podizale nivo orijentacijske kondicije. Nadam se da će to imati nekakvog utjecaja na važna natjecanja koja slijede. Domaćin nas je počastio sa krasnim terenima i odličnim kartama na kojima je bilo raznovrsnog terena za svačiji ukus.
Ono što sam ja kao nekakav picajzlasti iskusni organizator primjetio je par sitnica koje su možda za 99% ljudi bile nebitne, al ja ih ipak primijetim:
a) Sve do izlaska biltena nisam znao koje trke se boduju za slovenski kup. Možda ovo slovencima nije bio nepoznat podatak, ali meni je to bila bitna informacija koju sam očekivao znatno ranije.
b) Osim na drugoj trci kada smo neposredno prije trke dobili opise sa podatkom o usponu, ni na jednoj drugoj trci nismo znali koliki nas uspon čeka na stazi. Pretpostavljam da je ovo jednostavno previd postavljaća koji su slagali staze u okadu ili kondesu.
c) Nisam skužil kaj bi se desilo da je netko mrknul kontrolu...? Papirića nije bilo nigdje.
d) Organizator je neke startove stavio vrlo daleko od cilja, pogotovo na 4. trci kada je bilo 1900 metara i 250 m uspona. Bilo bi korisnije da je postavio i osvježenje odmah na start jer su mnogi teglili flaše vode na start. Umjesto toga, nepotrebno je postavio dva osvježenja u šumu od kojih je jedno bilo par kontrola prije kraja.
To je sve kaj se zmislim.
Od popratnih sadržaja falil mi je štand sa orijentacijskom opremom i nije mi jasno zakaj ni bilo sinkovića. Isto tak, sve bi dal da sam imal na cilju nekakvog lokalnog meštra za prodaju pive ispod pulta...

Uglavnom, 5 dana Slovenije bila je isplativa investicija. Iduće godine je destinacija malo dalje od Varaždina, pa sumnjam da će ponovo biti prilike za puni aranžman.

Ukupni rezultati.
Prolazi 1
Prolazi 2
Prolazi 3
Prolazi 4
Prolazi 5.

Zbog godišnjeg odmora meštri koji vode wre ljestvice, do polovice 8 mjeseca nebumo znali kolko je ko bodića pobral .

Nema komentara:

Objavi komentar