subota, 19. svibnja 2007.

PAUČINA NA BLOGU

Živ sam.
Navukla mi se paučina na blog, pa je red da to malo počistimo.
Radi se punom parom pa se nema vremena za postanje, no sad sam ponovo u sedlu, tj u stolcu.

Zadnjih tjedana je bilo dosta aktivno pa krenimo nekakvim redosljedom:

18tog smo krenuli na klupske pripreme u Sloveniju. Mjesto radnje - Postojna, Radnja - Lov na Zaklad. Kaj smo lovili? Nekšne zastavice tam na brdima oko Postojne. I to na mauntinbajku. Kad sam si sel na njega, mislil sam pa to bu pi..dim. Čak dvije ekipe OK Međimurja uputile su se u ovu pustolovinu. Karta - vojna 25-ica. Jedan čita kartu, dvojica prate. Naravno, zel sam kartu, konzultiral sam se sa ostalima i pići...Prije prve kontrole naleteli smo na prvu našu ekipu koja je startala 20 minuta prije...kaj se pripetilo? Šteli su kratiti po putevima koji postoje samo na karti!! Oprez..na prvu oni ispred nas i projure kraj nje...pa kaj ju nisu vidli?...A nemreš ih već ni dozvati. Na drugu smo išli ko pravi orijentacisti - popreko. Ali i uzbrdo. Dizalo nas je od 500 na 1100 metara. Niš mi ni štimalo. Putovi ne postoje, pa postoje neki drugi koji nisu na karti, al našel sam je po njuhu...gdje ćeš ti mene iskusnog orijentacistu???. Zatim po jakom putu na treču...ponovo gore...već nemrem..ni to sport za mene. Dojdemo na treču, kad tam nekakav test iz prve pomoći. Naravno na slovenskom. Zatim slijedi najljepši dio trke - spust po skijalištu. Diskovi užareni, a ti pičiš. Sjurismo se do autoputa pa onda opet u šumu. Razmišljam orijentacijski, idemo kratit, i čorak. Vračamo se na cestu i tu se uplašim auta, stisnem sve četiri (ili dvije) i bicikl me hiti dole. Malo ogrebotina po koljenu i ruci i idemo dalje. Četvorka lagana, ali umor je sve veći. Idemo na peticu, čista orijentacija, nađemo je opet po njuhu. zatim na asvalt i slijede konzultacije. nakon 3 sata vožnjice odlučimo da je tu kraj. Ipak se treba čuvati za ono po kaj smo došli. Na povratku u Postojnu sretnemo Barija koji crta kartu za vojno prvenstvo. Znači u 6. mjesecu - ponovo Postojna.

Ovo je bilo jedno definitivno novo iskustvo. Brdski biciklizam sa dozom orijentacije osvježio nam je sezonu. Već su počele kalkulacije o kupovini bajkova.

Ovo je inače bila naša prva ekipa:

A ovo ona bolja:

Nastavak slijedi u idućem postu....

Nema komentara:

Objavi komentar