petak, 2. veljače 2007.

KREČEMO NA PUT

rano zjutra...
Danas sam raščlanjival silne amandmane na statut ...no nećemo o tome da ne upadnem u kakav interes sukoba.
Danas sam saznal puno lipih stvari.
Prva je ta da se mi koji delamo u vojski djelimo na face i malo veće face kaj je novina za mene i ne postoji ni u jednom dokumentu koji je javno dostupan...no potrudit ću se da saznam i detalje.
Druga je ta da zagovaram podjele na ove i one...još jednom ponavljam, fala bogu da AWAKS sve snima, a službe rade i arhiviraju:yes:
Kaj se tiće mene...bračo, možemo biti i ujedinjeni, svi smo jedna armija.

No šalu na stranu, odite na Gregine stranice tam vam je poziv za njihovu trku. Mi bumo vjerovatno nazočili, a dal bumo furali i bicikle ovisi o situacione.

Sutra prije polaska moram još kupiti malo predsjedničkog štofa u Varteksu tako da imamo i to...

Nema komentara:

Objavi komentar