srijeda, 31. siječnja 2007.

.... A NA SJEVERU NIŠTA NOVO

Kaj da vam velim...u velikoj sam gužvi a slijedi nam i skupština. Odabrana je ekipa koja će joj nazočiti ispred našeg malog kluba. Ispratili smo neke naše članove u Kabul i Kandahar i želimo im da što manje razmišljaju o orijentaciji a što više o sebi. Nadam se da će se uspjeti nekako i javiti. Za to vrijeme svjedoci smo poznatih koloritnih razmišljanja od strane poznatih kvaziautoriteta u kojima se upozorava na nacionalizam i šovinizam unutar IO-a.
Moram samo reči da su u IO-u po mojim saznanjima čak dva međimurca (jedan od njih sam ja, a drugi je Lovrec). Iako smo mi uvijek bili dobri s Hrvatima, naglašavam još jednom da od ničije strane nisam osjetil nikakvu diskriminaciju zbog toga.

Fala bogu da radim tu de radim pa mi serviraju raznorazne informacije...jedna od njih je da se u stanovitim krugovima formiraju liste "nepoželjnih"...Baš je interesantno...drugovi...pazite se...netko uvijek motri na vas.

BREJKING NJUZ: Upravo se javil Iggy iz Mazar E-Sharifa...članstvo nam je dobro i čitamo se...

2 komentara:

  1. i ja sam gost

    to mu jr vjerojatno samo bio trenutak slabosti, već će seon popraviti...
    raznorazne stvari se mogu još očekivati...

    OdgovoriIzbriši
  2. Gost

    Kaj Karaniški polako gubi kontrolu? Tko bi gori.....

    OdgovoriIzbriši