četvrtak, 10. kolovoza 2006.

NAGRADNA IGRA

Kao što se može primjetiti odlučio sam malo blog učiniti zanimljivijim pa pokrećem nagradnu igru. Periodički ću objavljivati isječke karata, a prvi koji se javi sa točnim nazivom dobiva rundu. Nakon objave identiteta karte, objavit ću je kompletnu...neću objavljvati karte gdje nije kročila moja noga.

Što je novo u o-svemiru?  Zgotovili smo statut i šaljemo ga IOu na usvajanje. Vladek je još komad karte završil a sutra ide na stražu...malo me brinu te njegove obaveze...morat ću upasti u sukob interesa.

Lokve su na stranicama objavile poziv na sprint. Ne sječam se kad sam trčal sprint na desetki. Podrobnijom analizom možete vidjeti da utrka nije u kalendaru HSOT-a, ali je u kalendaru KO HPS.
Rekli bi da je to jedinstveni slučaj ove godine i oni su jedini to napravili.
Što to znači...? Da će HPS na osnovu te trke birati reprezentativce?...
Postupak nekih klubova podsječa me na devedesete kada su mnogi skrivali partijske knjižice pod madrac i išli se učlanjivati u HDZ. Neka se nađe...sigurno je sigurno...jebeš principe i načela...i vlastiti stav. Tko zna što se može desiti...
Dali se nešto što se odnosi na športsku udrugu odnosi i na savez udruga ako je i on udruga? Teško pitanje..zar ne?

Broj komentara: 12:

  1. Skel

    OK, falia sam fudbal. Idemo malo bliže Slovenija?

    OdgovoriIzbriši
  2. Skel

    Mogla bi biti neka baltička zemlja, recimo Litva

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati da vjerojatno nisam bio na tom terenu, a s obzirom na detalje jedini izlaz vidim u Norveškoj?!

    OdgovoriIzbriši
  4. LondonSKY

    a da nije austrija

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije...idemo dalje..odgovor je...vidi odgovor

    OdgovoriIzbriši
  6. Skel

    E, gdje me nađe. Recimo Baja de grinos :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo...ali za pijaču ipak treba naziv karte...tik tak tik tak...vrijeme istiće...ali ubuduće ću razmisliti oću li vam pomagati

    OdgovoriIzbriši
  8. skel

    Preteško za početak, moj zadnji pokušaj ide u Portugal

    OdgovoriIzbriši