nedjelja, 31. svibnja 2009.

DAN U ŠUMI iz perspektive COURSE-PLANNERA

Danas su neki uživali na Plitvicama, a ja sam potrošio oko 5 sati u šumi na novoj karti postavljajuči oznake. Istinski sam uživao jer ovo mi je bio prvi pravi boravak na novoj rukotvorini, a pošto sam staze splanirao, provjeravao sam svaki detalj da nebi bilo kakvih iznenađenja.
Šuma je stvarno lijepa i biti će to i uživanje, a i pravi orijentacijski izazov za one koji će u subotu nastupiti. Iz početka su me malo zbunili neki neucrtani detalji koji bi na "normalnoj " karti bez prevelikog bogatstva detalja zasigurno bili ucrtani, ali kako ovo nije "normalna" karta, ubrzo sam uhvatio kriterij crtaća. Iako je ponekad teško odrediti što je rupa, što je jama, a što ponikva...crtaći su zauzeli jasan kriterij pa nije zgorega ponoviti malo orijentacijskog štiva prije izlaska na utrku. Ima dijelova koji su jednostavno necrtljivi pa su označeni kao izlomljeni teren.
Gusta mreža puteva koliko pomaže, toliko ponekad i odmaže, a oni koji su mislili da će trčati u kratkom dresu sa fensi štitnicima, neka ostave svaku nadu. Ovo zasigurno nije teren za "curice" već za one koji ne plaču kad je podrast malo veći (na nekim dijelovima).

Ono što vam mogu obećati da će biti orijentacijski izazovno, i nemojte očekivati da će vam se kontrole vidjeti na 100m...nemojte očekivati da se vide ni na 5m,...morate biti precizni, jer će biti bureka više nego u pekari EDI koja će vas počastiti kruhom i pecivima (uz gulaš, naravno).

Nema komentara:

Objavi komentar