ponedjeljak, 14. srpnja 2008.

WOC - WTOC - 3 - JUČER, DANAS, SUTRA









CROATIAN ORIENTEERING TEAM BLOG - ČEŠKA

U sjeni sjajnih vijesti sa precizne (barem za nas Hrvate), naša repka je danas odradila trening longa. Karta vam je tu, raspoloženje je čujem i dalje dobro, a mi koji smo jučer pratili kvalifikacije (neki uživo preko TV-a, tj. satelitske, a neki samo live rezultate) još uvijek sređujemo dojmove.
Kad je Matjaž sa 12:11 otrčal kvalifikacije, mislil sam ...to je to, a kad šipak. Upadalo se u finale sa 11:37, a prvih 15 je bilo unutar 45 sekundi u toj grupi. Lino je u svojoj grupi trebal malo više - cijelu minutu za upad u finale. Nešto manje od minute do ulaza u finale bila je i Nikolina.
Mislim da su rezultati očekivani iako uvijek pomalo vjerujemo da se može i bolje.
Rezultati Muški
Rezultati Žene
Kažu naši da su kvalifikacije bile čisto trkačke što se vidi i na kartama:
Žene sprint Q A B C
Muški sprint Q
A B C
Kada pobjednik sprinta - Khramov kaže da trči 8 minuta na 3 kilometra, a kvalifikacije su čiste trkačke, mislim da se zaključak može sam nametnuti.

iz Švedske, a Popodne je bilo veliko finale sprinta. Uzbudljivo je bilo pratiti onlajn rezultate. Ja sam preskočio žene poradi drugih obaveza, a kod muških mi je bilo napeto. Dugo je vodeći bio Martin JohanssonTero G. je dotrčao kao drugoplasirani. Poredak je dugo bio isti, a zatim je prvo Lukáš Barták iz Slovačke uletio između ove dvojice. Zatim je Khramov počeo letiti po stazi i skidao je sve prolaze za oko pola minute. Kad sam već pomislio da ga nitko nemože skinuti, krenuo je i moj favorit - Hubmann koji ga je u jednom dijelu staze čak nadmašio, ali na kraju ipak završio sa 2 sekunde zaostatka. Svi kažu da je finale bilo jako uzbudljivo, meteo situacija se mijenjala iz minute u minutu, a bilo je i više orijentiranja nego u kvalifikacijama. Na kraju su moji favoriti - Minna i Daniel završili kao drugi.
Rezultati muški
Rezultati žene
Karta muški
Karta žene
Možete pogledati i animacije, ali i video sa češke televizije.

Sutra nas čekaju kvalifikacije longa, pa evo i startnih lista:
Muški
Žene

Pratite i dalje online rezultate te bodrite naše na linkovima:

Class MEN-A

Class WOMEN-A

Class MEN-B

Class WOMEN-B

Class MEN-C

Class WOMEN-C

Mnoge orijentacijske web stranice i blogovi ovih su dana zasuti informacijama sa WOC-a i raznim drugim drangulijama. Jan Kocbach je ponovo u formi i donosi nam fantastične slike sa prvenstva razvrstane po nacionalnim selekcijama. Je da je malo fulao kod Line, al nećemo mu zamjeriti...:

Overview: WOC Pictures - sorted by Team

Australia
Austria
Belgium
Bulgaria
Canada
China
Chinese Taipei
Croatia
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Great Britain
Hong Kong
Hungary
Ireland
Israel
Italy
Japan
Latvia
Lithuania
Netherlands
New Zealand
Norway
Poland
Portugal
Republic Serbia
Romania
Russia
Slovakia
Slovenia
South Africa
Spain
Sweden
Switzerland
Turkey
Ukraine
United States

Moj izbor za danas je:


Nema komentara:

Objavi komentar