srijeda, 10. listopada 2007.

FINALE PRE-O LIGA - Osvrt

Kao što obečah, nakon što je ekipa iz Trzina kompletirala sve potrebno sa i nakon nedjeljnog natjecanja, evo i moj kratki osvrt na natjecanje i sezonu.
U ovu sezonu ušao sam bez imalo iskustva u preciznoj nakon što nam je Hoki krajem prošle i početkom ove godine sugerirao da napravimo natjecanje i ponudio nam svoju pomoć. Cilj meni i mojom užoj ekipi je bio stjecati potrebna znanja kako bi natjecanja mogli i samostalno organizirati. U tome smo i uspjeli. Na trijanglu je oboren do tada rekord u prijavama i mislim da je jedini ispravni put za popularizaciju i omasovljenje ove discipline našeg sporta raditi više natjecanja u jednom danu od kojih je jedno precizna, a drugo neka službena trka (najpogodnije sprint). Kao prilog ovoj tezi idu i najmasovnije trke ove sezone - Čakovec i Zapruđe kada su se trčale i sprint trke isti dan. Ostale trke bile su slabije posječene jer na njih onda doleze samo oni zagriženi pre-o frikovi. Dakle ponovo postoji polemika - kvaliteta ili kvantiteta. Ja sam uvijek za ovo drugo jer se nesmijemo zatvarati samo u uski klub poklonika, već i preciznu orijentaciju moramo promovirati u što široj populaciji orijentacista. Ovo se odnosi i na MTB-O, a kamo sreće da imamo takvu mogučnost i sa skijaškom.
Iduće sezone najavljena je mogućnost i širenja lige na Mađarsku. Vidjet ćemo što će nam donijeti ta opcija, a ima i par dobrih prijedloga. Mi svakako nećemo odustati od precizne, a uz preciznu će uvijek ići i foot natjecanje. Oče li trijangl ostati u ovom izdanju, ili ćemo ga razbiti na dva vikenda - vidjet ćemo...još je rano za reči.
Kakva je bila sezona - vrlo zanimljiva i za mene pravo otkriče. Bio sam na 6 trka, a 7mu sam organizirao. Bilo je tu pregršt zanimljivih zadataka. Sezona nam je donijela i "našeg" svjetskog prvaka i prava je privilegija imati Krešu kao uzora u ovoj našoj maloj-velikoj ligi.
Nešto o nedjeljnoj trci...
Sve pojedinosti mogu se naći na stranicama natjecanja. No ja ću se osvrnuti samo na moju kategoriju. Zadaci su bili interesantni, a rješenja još interesantnija.
Prva dva Z- odgovora sam već poput starog lisca nanjušio bez obzira što je intencija bila da to natjecatelji neće "progutat". Treći mi je bio lagan, a četvrti sam isto poput starog lisca ostavio za poslje jer sam skužio da se sa kontra strane možda bolje vidi. 5 je bila lagana a šestu sam stručno popušio jer sam filozofirao, dok na 7-moj nisam vidio prvi jarak i bezveze sam ubrzao. Osmi Z sam isto dobro skinuo. 9 ta mi je bila lagana, dok je deseta bila savršena navlakuša koju sam super apsolvirao. Nakon ove mi počinje pomalo padat koncetracija te sam slijedeću isfilozofirao. Radilo se o opisu kamena koji je u stvari na karti bio kamen, ali je u stvarnosti bio zidani mali objekt (nekakav dimljak koji izlazi izu zemlje). Još uvijek sam stajališta da je opis kriv, i da on mora biti u skladu sa situacijom na terenu, a ne na karti. Ili treba izbjegavati takve zadatke. Zbog toga sam lupio Z iako kod jedne kontrole s više opisa to nije moguč odgovor. Dakle - dupla pušiona. Na sljedećoj kontroli ista prića, al pošto mi nije bilo logično da zbog takvog opisa oba budu Z, odgovorio sam ispravno. Tada mi je bilo jasno da sam vjerovatno prošli zadatak zaje...pa mi je pala motivacija. Slijedeći zadatak je bio predmet žalbe i smatram da je donešena loša odluka. Bila su dva ispravna odgovora, i oba su kasnije kao takva priznata (da ne ulazim u detalje). Međutim, meni je upravo zbog toga bilo to sumnjivo pa sam iskljućio ta dva rješenja jer su ista. Odlučio sam se zatim za ono koje mi je ostalo metodom eliminacije. U razgovoru nakon natjecanja s nekim natjecateljima sam diskutirao da bi takve zadatke jednostavno trebalo poništiti. Nakon ovog zadatka bilo je 2-2 u broju točnih i netočnih. Po dolasku na cilj vidio sam si skor te sam odlučio na vremenske ući brzo što me je i koštalo dva netočna odgovora.
Prije trke na tablicama je bila neizvjesna situacija i vodile su se interesantne borbe za pozicije.
Nakon što su svi obavili svoje, rezultati su bili SLIJEDEĆI. Ivo je dakle imao impozantan skor, dok su mu Zdenko i Krešo pravili društvo na postolju.
Takmičili su se i binomi, a suvereno je zmagal Varaždinski dvojac - HOKI i KOLE.
Na kraju balade, rezultati su slijedeći:
SLOVENSKA LIGA
HR-SLO LIGA
Čestitke Kreši na dvostrukoj zmagi i svima ostalima koji su zadovoljni svojim ukupnim plasmanom.
Čestitke još jednom i malom Luki, koji je zmagal u B, te Lei koja je pobjedila u N.
Na kraju i zahvala OK Trzinu na dobrom iću i piću nakon trke, lijepoj sezoni u Sloveniji te se vidimo i dogodine!

Nema komentara:

Objavi komentar