utorak, 10. srpnja 2007.

CRO OPEN iz moje perspektive

Prošlo je ivogodišnje izdanje CRO-OPENA, pa da malo vidimo kak je i kaj je...
Mene ni bilo prvi dan jer sam odrađivao posljednje zamahe na jadranu, pa dođoh u subotu na knap jerbo mi zatvoriše i rokeca i kapelu pa se put odužil.
Ove godine nešto manje posjetitelja...stopedesetak. Ja uzroke vidim u slijedećem:
1) Ove godine je već bila alpeadrija te se stranjski natjecatelji koji pohode jednu trku godišnje u kroaciji ne odlučiše doći i na drugu.
2) Utrka se ne boduje za nijedan kup u hr. pa naši rađe idu na more (neki)
3) OOline je vrlo blizu i vrlo je atraktivan pa je i to razlog.
Tak ja to vidim...a nemrem reči da neki bojkotiraju ovo natjecanje kad znam da bojkotiraju, pa nisam otkril toplu vodu. Morti misle da je tišljarova zabrana od prije tri godine još na snazi.

No, i onda kad nas je nastupilo 50-tak, i sada, i prošle godine kada nas je bilo više stotina, CRO OPEN dokazuje da je naše top natjecanje organizirano na vrhunskom nivou.
Lijepo je bilo ponovo trčati na karti Delnice koja je malo promjenila svoju fizionomiju, a meni je svaka trka na toj karti novo iskustvo. Ciljni prostor je bio na savršenoj poziciji za natjecatelje i pružao nam je sve što je potrebno. Pravo je bogatstvo imati ovakvu kartu na takvoj poziciji. Najava da iduće godine idemo na Crni lug me raduje jer je to po meni ipak naša najjaća i najljepša karta i destinacija bez obzira na odličnu Lividragu.

Rezultati su vam svi tu pa malo pogladajte.

Sutra imamo prvi veći brifing oko Sjeckog vojnog, pa ću onda malo i o tome.
Slijedi nam i OOline na koji ipak moja ekipa ide i nastupa za ŠD.

Nema komentara:

Objavi komentar