ponedjeljak, 23. travnja 2007.

AFGAN KOLING AGEJN

Upravo me nazval nekšni čudni broj...počinje sa 00937...ja si mislim pak koji si ti, a ono Iggy iz Afganistana zove me na mob. Eto kaj ti je predanost misiji, klubu, udruzi i otađbini. Rješil je butelje za ovogodišnji memorijal...pak nije ni Afganistan na kraj svjeta.
Obečal sam i rezultate sa Slovenj Gradeca...pa evo:
1. DAN
2. DAN
UKUPNO
PROLAZI
Čestitke Neni i Nedi na naslovima, a i svima koji su glede i unatoč otišli tamo i nastupili. Iako smo mi imali u planu pohoditi ovo natjecanje, spletom slučajnih i namjernih okolnosti nas nije bilo. Međutim i dalje se jako radi na promociji MTB-O u našem području te će to zasigurno dati i rezultate.
Prezidente je održal promociju orijentacijskog športa u nedelju za dan opčine Selnica. Odaziv je bil dobar, o posjetil nas je i načelnik opčine.
Od saveznih tema svi prije mene znaju za nekšne bitne informacije, a izgleda imamo ljude koji danonočno kampiraju ispred ureda državne uprave. Navodno se spominje nekakav inspekcijski nadzor u HSOT-u. Bit će veselo na izvanrednoj skupštini. Kojoj? Pa prvoj idučoj. Mislim da ovog puta nemože proći u tolerantnoj atmosferi kao prve dvije. U svojih 38 godina bivstvovanja još me nitko nije nazvao lažovom i prevarantom, pa je po zakonu velikih brojeva bilo vrijeme i za to. Pošto se trečinu slobodnog vremena krečem u orijentacijskim krugovima, nije čudo da su ovakve objede došle od jednog predsjednika orijentacijskog kluba. Čovjeku čak smeta što u službenoj korespodenciji koristim svoju titulu ? Očito je da pati od kompleksa manje vrijednosti.
Sa sadržajem njegovog dopisa meni upoznati ću orijentacijsku javnost prije slijedeće sjednice skupštine, pa neka sud javnosti uradi svoje.

Sutra idemo na pregovore u Maruševec...vidli bumo kaj se da iskamčiti.
Ste se prijavili za Ačkov kup?
Ste poslali papire za registraciju?

Nema komentara:

Objavi komentar