utorak, 2. siječnja 2007.

ŠTO JE NOVOG?

Pa nova godina...onima koji nisu pročitali box desno..eto još jednom želim sve najbolje povodom blagdana raznoraznih...i vjerskih i inih. Pošto vidim da me čitaju u svim djelovima ove kugle, želim svim orjentacistima puno dobrih trka u ovoj godini.

Par puta sam si ovih dana umislio da napravim nekakav rezime prošle sezone, al mi se iskreno neda, pa vas neću time zamarati.
Uglavnom, nadam se da će vam i dalje biti zanimljivo na ovim mojim stranicama.
Ako niste primjetili...baza karata se napunila na nekih 70-tak karata...pa ako i nema novog posta, uvjek možete pronaći poneku novu kartu.

Moj klub priprema još poneko iznenađenje u narednoj sezoni, a ovih dana se očekuje i raspetljavanje jedne nama jakobitne situacije.

O tome kad dođe vrijeme

Nema komentara:

Objavi komentar