četvrtak, 4. siječnja 2007.

NEKE SITNICE

Nadzorni odbor jučer je mailom distribuirao izvješće o svom radu u prošloj godini. Pročitah izvješće pozorno...ima tu stvari s kojima se i ne slažem (sa velikomn večinom se ipak slažem), ali da nebih došao u sukob interesa na ovim stranicama, moj klub će se službeno i pismeno očitovati nadzornom odboru po pitanjima u kojima se osjeća prozvanim. Što se tiće mog rada u IO...kada predsjednik IO zatraži moje izvješće, ja ću ga napraviti, a možda će onda on napraviti i izvješće o radu izvršnog odbora ?
Sada bi ipak najavio na ovom mjestu da će u narednom periodu (možda dužem, možda kraćem) doći do stanovitih promjena u sadržajima stranica koje uređujem. Tako ako vam neki linkovii ne rade...možda su zamijenjeni novima ili ugašeni. Uglavnom ovdje ću vam sve detaljno najavljivati.
Ideja mi je rasteretiti moga prezidenta oko posla s webom jer nemože čovjek stvarno sve raditi, a ja ću ipak imati više vremena. Za sada...ono što ste imali ranije na 1medjimurjeopen.blog.hr sada je na medjimurjeopen.blog.hr.
Rade se stranice memorijala, stranice Međimurje open-a su za sada privremeno na gornjoj adresi, a onda će se seliti na drugu, a oformit će se i stranice našeg trečeg natjecanja.
Stranice s kartama idu na jednu domenu, a neki sadržaji s ovog bloga (nagradna igra) idu na te stranice.
Moram još s prezidentom dogovoriti neke sitnice, a onda vas informiram o ostalim detaljima.
Danas smo još dobili jednog jakog klubskog sponzora koji će nas opskrbljivati sa stupićima za kontrole. Vrijednost sponzorstva mjeri se u tisučama kuna...dobar početak godine..nema kaj!!!

Nema komentara:

Objavi komentar