nedjelja, 3. prosinca 2006.

DOBRO JUTRO

Jučer je bilo interesantno u našem o-svijetu...Vihoraši su imali gužvu na Jarunu...
E sad neznam jel su nakon toga imali trening...ili sam danas imaju trening u Maksimiru?

Ris je upogonil svoje stranice nakon fejsliftinga...a objavil je i poziv za Cro - open...eto vam link u boxu za trke koje slijede.

Neki dan sam pošpotal slovence da im je baza karata neažurna (ko da smo mi puno bolji:namcor:)...i za divno čudo su super skockali svoju bazu sa odličnom preglednom kartom. Naravno nebi ja bio ja da im nisam fkral ideju i posložil karte od mog klubija. To si poglečte na bazi karata (nije još gotovo-čekam blagoslov od prezidenta).

Mislim da bi se trebali početi dogovarati kako će to izgledati u hrvata...mnogo je karata koje nisu ni popisane...niti opisane, očemo li posebno označavati školske, MTBO, PRE-O..?? Puno je pitanja, a odgovor zasad ni jedan...

Nema komentara:

Objavi komentar