subota, 4. studenoga 2006.

SUBOTA BEZ UTRKA

E da...sezona je pri kraju. Neki će ove jeseni (meni više slići na zimu) posjetiti i nekoliko INO trkica, a ja sam se odlučil malo pauzirati i sezonu sfiniširati sprintevima u Primorju.
Zato se cijeli dan borim sa nekim sranjem koje mi se nakeljilo na komp i javlja mi da mi je trojan upal u sustav te da hitno mom moram skinut baš taj program (koji mi se nudi) sa baš njihovog sajta. Skeniral sam već par puta al nikak se rješit...Živcira me.
Ako imate kakšnega iskustva s time...pomorite!!!
Danas sam bacil izviđanje novih nakartiranih kvadrata koji bi uskoro trebali ući u program kartiranja. Još samo treba netko nabaviti podlogice i Kole more krenuti (ovo mu je prvi glas jel?). Dakle...i iduće godine biti će noćni sprint u Varaždinu...ali na novoj karti. Pošto će biti ipak u 6. mjesecu nadamo se i ljepšem vremenu. Ako netko žali za ugođajem penjanja po bedemima...bez brige...cilj je na istom mjestu.

Nema komentara:

Objavi komentar