petak, 25. kolovoza 2006.

SASVIM OBIČNO-NEOBIČNI DAN

Počeki su dani ludila, špancira, piva i koječega još...čini mi se da su se svi nakeljili na taj 25.8. Nekada sam se bavio ludom mišlju da organiziram utrku za vrijeme špancira u VŽ. Iako me ta misao nikada sasvim nije napustila, svaki put pomislim na slične utrke i pretpostavljam da bi vjerovatno dobio slom živaca. 30 ljudi da čuvaju kontrole ipak nemrem postaviti, a SIje nemrem vezati lancima. Ali misao i dalje tinja...od trenutka moje prve Venecije.
Moj direktore se bliži polovici karte...mislim da ima još dan-dva do dva kvadrata. S obzirom na čemu su se sve organizirale trke, već se i na ovom komadu da napraviti sasvim pristojne srednje staze.
Sutra je bitan dan za hrvatsku o-zajednicu. Kojim smjerom ćemo poći vidjet ćemo...ili lijevo ili desno...srednji put je postao jednostavno prezamoran. Previše je vjetrenjača na njemu.
Vozim tri direktora...koja odgovornost ha? I koja privilegija...

Dolazite?

Nema komentara:

Objavi komentar