nedjelja, 8. studenoga 2009.

KOME BI DALI DA NAS VODI U SLIJEDEĆEM MANDATU

Predizborna vremena su već odavno počela, kako ona na državnoj, tako i ona na saveznoj razini. Zamislimo da svi možemo odlučivati o onima koji bi trebali voditi savez u narednom mandatu. Anketa je tu, vodite računa da ćemo birati 15 ljudi, pa toliko (ili manje) ih odaberite. Anketa nema veze sa nominiranim kandidatima (jer o tome nemam saznanja) i ljudi su odabrani po nekom mom nahođenju. Ukoliko mislite da u anketu treba uljučiti još ponekog, slobodno vičite.

3 komentara:

  1. Ne znam, zašto se moje ime našlo na ovom popisu. Osim što ovakav oblik anonimnog anketiranja smtram sasvim neprikladnim kada je ovako ozbiljna stvar u pitanju, poznavatelj statuta bi trebao znati da čak i kad bi ja to želio ne bih mogao biti biran niti na jednu od 15-ak funkcija u Savezu koje spominješ. Isto važi i za još neke s popisa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro, brišem te s popisa a i još neke za koje znam da se nebudu kandidirali. Nije mi namjera uopće da ovo izjašnjavanje bude temeljeno na nekakvom statutu, a o zbiljnosti smo već monogo toga rekli a i vidjeli na zadnjoj sjednici Skupštine. Nemoj samo reči da bolje poznaš statut od mene koji sam ga pisao?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedna isprika...ne mogu uređivati anketu jer je već netko glasao. Molim da poštujete one koji su se izjasnili da se ne glasa za njih. Molim ovom prilikom i da se za mene ne glasa.

    OdgovoriIzbriši