srijeda, 29. srpnja 2009.

KARTE RAZNORAZNE

Oni koji prate moju kartoteku mogli su zamijetiti malu-veliku stanku oko objave karti na njoj. Razloga je ponekoliko...Krenuo sam početkom godine sa mojim webmasterom (čije ime ne spominjem zbog toga da ga sad vi lešinari ne gnjavite) u projekt novih stranica "Kartoteke". Evo kako bi to izgledalo:


Naravno... ovo nisu i konačne verzije skrinova jer slijedi uljepšavanje, dorađivanji i sl. Bit će tu i raznoraznih mogučnosti sortiranja te još poneka iznenađenja.

No u međuvremenu je moj webmaster ostal u drugom stanju, pa i ovaj projekt tapka na mjestu...nadam se da će uskoro ponovo krenuti. Na ovaj način bi se naravno mogle i lijepo izarhivirati i pohraniti hrvatske orijentacijske karte (ak je HOS zainteresiran, naravno).

U međuvremenu je i Jan Kochbach nekaj sličnog napravil na Omaps.worldofo.com međutim on koristi skripte koje mu automatski povlače karte iz raznih adresa te ih tako objavljuje, a samo nadopunjuje bazu linkova. Naravno da me je već kontaktiral i u svezi kart-o-teke i pregovori su u toku. Ja nemam namjeru voditi se njegovom idejom, već ću ručno odabirati one karte koje su interesantne po kriteriju aktualnosti, cjelovitosti i "egzotičnosti". Ovih dana podosta je bilo ovakvih karata, pa se one zasad lijepo arhiviraju i čekaju objavu.

Nema komentara:

Objavi komentar