petak, 11. travnja 2008.

AČKOV KUP I KAJENOVEGA PRI NAMI

Zutra je Ačkijev kup. I prekzutra. Ja nebum nazočan (se tak veli?) al bum z mislima na Ključiću. Drugi tjeden v Prekmurju bum morti i tjelom. Dečki su zgotovili stari del Maruševca za montibiciklin orijentaciju, a drugi tjeden se crta i novi kvadrat. Banfica je zreambuirana. Pozivi su napisani i danas idu u beli svet na raznorazne atrese. Stranica trijangleka je u punom sjaju i svakodnevno se puni. Poglečte ju.
Neki internet fiškali su me upozorili da nemrem bit Alpeadrija zastupnik jer neznam angleški. Fala lepa na upozorenju. Jema E-fiškal praf. AA nove regule veliju: Članak 3.1 "The official language in the AAOG meetings is English. " Rekli su mi školani ljudi da to znači da moram znati angliški. Je, pa meni je to žmefko jer sam jedva nafčil hrvacki i to ne baš dobro. A kak ti nema dobrog vučitelja pri nami koji s međimurskog more nafčiti ljude angliški, valda me razmete zakaj mi je to malo problem. Zato mi moraju drugi pomoč. Sam vas se molim da čkomite o tem pri meni na poslu jer su mi dali čina majora zato kaj su mislili da znam angliški. Zapravo neznam. Znam da se samo major isto veli na angliškom kak i na međimurskom.
Nego druga stvar mene mući...čitam nove regule AAja pa se tak veli i kak sljedi:


1.4 AAOG Coordinators

The Alpe Adria Orienteering group elects one coordianator and one vice-coordinator. The coordinator is responsible for the necessary communication with the International Orienteering Federation (IOF) and is leading the annual meetings. The vice-coordinator supports the coordinator in his work and is responsible for the calculation of the Alpe Adria Orienteering Cup results.

The coordinator and vice-coordinator are elected by the member regions' representatives in the AAOG meetings. They are elected for a period of two years.


E sad, pošto ja neznam angliški, ja sam vam opet pital školane ljude kaj je to. E a oni su mi rekli da Alpe adrija ima nekšnega koordinatora i njegovog ađutanta. Onda mi se je nekšni Ralf javil emajlom iz daleke zemlje Bavarske da je onaj naš E-fiškal taj koordinator. E a onda mi je još i rekel da kaj sad stim jer da nove regule to nedaju jer moraš prvo biti prectavnik regije da bi to bil. A meni su rekli v IOju da sam ja taj prectavnik. E sad mi baš ništ nije jasno i molil bi ak netko to razme da mi objasni.
I još me jedna stvar muči. Meni su rekli da bum zbiral puce i dečke kaj budu bežali v Osterajh. Da bum to ja rekel. Al mi niko ni rekel da je ovaj naš E-fiškal več zebran. Jer kak nekoga moreš hititi vun ak več ni zebran. More mi to neko objasniti?
Uglavnom, dečki i puce, žene i muži ja vas zovem drugi tjeden, a onda bute mi rekli jeste li morti več nutri, da vas ja nebi bezveze ponovo nuter deval ili bacal vun. I najte vi mene zvati da zakaj niste nutri. . Ak vas nema, niste mi po volji, kaj vam morem. Morti bu drugi put več sreče.

Nema komentara:

Objavi komentar