srijeda, 20. veljače 2008.

O DOGAĐAJI BIVŠI I BUDUĆI

Malo sam neaktivan zadnjih dana, ali samo na blogu. Nisam završil priću o Bugarskoj, al vjerujem da više nije aktualna i da ste svi koje zanima i sami popratili kaj se tamo događalo. Nadam se da buju uskoro stavili na web i sve karte.

Mi smo u subotu trenirali na Svetom Jurju. Šuma je sad puno bolja neg po ljetu jer se more prolazit i kroz one jako zelene dijelove. Vlado je postavil stazu od skoro 4 km i bilo mi je najtaman. Ta karta će slijedeće izdanje doživjeti vjerovatno na mjerilu 1:10 000. Vidim da je Lino istovremeno treniral po Varaždinu i otkrival ćari zastarjelosti karte u pojedinim dijelovima. Ima još dijelova koji će se morati mijenjati.
Vikend koji slijedi nam donosi zadnje kolo zimske lige, a mi ćemo u subotu vjerovatno na trening u Toplice. Ako netko ovog puta ide na sjever neka se javi. Ne ujedamo, a SI-evi su u šumi.

Otpoćele su i pripreme za izradu novih stranica saveza. Domena je dobivena te se pripremaju materijali. Ključna utrka sezone za mene je za dva tjedna. Kilaža je na razini potrebne, a onda ću napokon moći i skidat kile.

Nema komentara:

Objavi komentar