ponedjeljak, 11. veljače 2008.

MARUŠA

V subotu smo daklem bili trenirali na Maruši. Idealno vrijeme i podrast po kojem se trči s 90% brzine tjeralo me na pomisao da preselimo termine trka na ovom terenu u veljaču. No kalendar je zaključan a mi bumo improvizirali. Pošto je očito da se na sjevernom dijelu karte sve neugodnije da trčati, bumo se skoncentrirali na južni i na dio koji će se docrtati. Ima još ljepi komad terena na istoku koji će osvanut na novoj tvorevini - Maruševec 2.
Za bicikliste nema veze, ili je put ili nije. Kad trčiš po nekim putevima, vidiš da ga je podrast prekrio, al biciklisti to nebi skužili pa će ti putevi morati van. Uglavnom, lijep trening sa 40 minuta u šumi i dodatnim sadržajima. Imali smo i debitante koji su uspješno svladali prvi okršaj s pravom stazom i kontrolama.
Neki dan mi se opet u kartoteki desil incident. Skužil sam da nemam nijednu kartu iz Nizozemske pa sam to nabrzinu spravil jednom karticom jedne njihove kasarne. S obzirom da imam nekoliko orijentacijskih karata njihovih kasarni i vojnih poligona, može me se svrstati u špiju...a kaj su onda tek Orest i Bohdan? Kod nas nema šanse da je kasarna na karti...a Kinezi su navodno uopće zabranili crtanje karata strancima na svom teritoriju. Kaj bu to značilo za orijentaciju u kitajaca, vreme bu pokazalo.

Nema komentara:

Objavi komentar