četvrtak, 20. prosinca 2007.

KART-O-TEKA

Svatko ko se počinje baviti orijentacijom, počinje i sa skupljanjem svojih orijentacijskih karata. Siječam se svojih početaka u Beogradu te nemogu prežaliti što su moje prve orijentacijske karte završile negdje tko zna gdje. Lino je dosta zadnjih godina obitavao tamo, pa me je tu i tamo podsjetio na moje početke objavljivanjem pojedinih redizajniranih uradaka. Kada sam se ozbiljnije počeo baviti orijentacijom (ne mislim natjecateljski jer to nikada nisam), počeo sam i prikupljati karte. tako da danas imam desetak punih registara koječega. Današnji web prostor omogučava mi da karte više ne gomilam po registratorima u špajzi već se to elegantnije može rješavati internetom. Tako sam oformio i KART-O TEKU. Zašto vas to sada podsječam? Pa zato što je trenutno u kartoteki pohranjeno okruglo 200 karata iz doduše ne okruglo 33 zemlje. U skorije vrijeme pokušat ću i taj broj zaokružiti na 50 zemalja. Pozivam Vas da mi se pridružite u skupljanju šaljući mi linkove. Ako ste naletjeli na neku dobru kartu ili egzotičnu...podjelite je sa svima.

Danas je bio i nekakav radni sastanak na temu. Pokušat ćemo u zimskoj stanci realizirati i novi klubski web. Malo profesionalniji od ovog dosadašnjeg, kao što i priliči jednom ozbiljnom klubu.

Nema komentara:

Objavi komentar