ponedjeljak, 15. listopada 2007.

KAKO PRIPREMITI VOĐENJE TRKE

Ponukan dezorganizacijom na Vrhovčaku, kratko bi se osvrnuo kako smo po prvi put samostalno vršili obradu podataka na Međimurje openu.
Dakle, odlučivši se za samostalnu obradu podataka SI sustavom na našoj zadnjoj trci ušli smo u veliki rizik koji je mogao rezultirati katastrofom ukoliko nebi predvidjeli sve moguće crne scenarije. Ovo bi značilo da bi autobusi ljudi ostali zakinuti za regularnost trke, a s druge strane klub bi ostao i bez financijske inekcije (od koje živimo) jer bi po defoltu morali vratiti pare ljudima.
Kad uđeš u takav rizik, onda rizikom moraš i znati upravljati. Uvjek se kreče od toga što bi moglo poći po zlu...dakle imali smo hrpu stanica koje mogu prestati šljakati, imali smo softver koji je mogao zakazati i imali smo berače kestena i grožđa koji su poneku stanicu mogli i popaliti.
Ovo zadnje rješava se papirićima...ovo kad koja kontrola zakaže rješava se perforiranjem na kartu...a što smo kad zakažu sve ili večina kontrola...kaj smo ve? I o tome smo razmišljali...pa smo dva dana prije napravili simulaciju trke. Popikaš oko sebe kontrole i pičiš stazu po stazu. Gurneš čip i vidiš dal šljaka. I šljakalo je. Za svaki slučaj, ak zakaže softver na cilju, imali smo i "krušku", pa bi iščitali čipove iz kontrola. Imali smo i mini printer kao bekap rezultata, dakle trostruki bekap.
No sve to nije bilo potrebno jer je sve apsolutno bilo pod kontrolom, a bilo je jer smo testirali dovoljno rano i prošli smo sve scenarije.
Eto, tako se trka priprema...barem se tako trka priprema ukoliko ti nije svejedno da ljudi koji dolaze iz daleka sa trke odu zadovoljni.
A sve je mirišalo na ugodnu nedjelju...lijepo vrijeme...puno ljudi...najava nove karte...što češ bolje?
Kada članovi kluba koji je proveo trku govore o katastrofi...mi drugi ih možemo samo tješiti...biće bolje drugi puta.
Rezultati su stigli, no nažalost, ovoga puta su u drugom planu.

4 komentara:

  1. Vidim da se tu spominje organizacija naše trke, a nema se pojma o tome kaj se dogodilo. Mislim da je kaj se tiče organizacije bilo sve OK. Imali smo bekap koji i uvijek koristimo na svojim trkama, a to je perforator (+papirići, ak neko zdimi KT) i startni brojevi na prsima. Na našim trkama se inače, ak nisite znali, uvijek dodatno mjeri ručno vrijeme za svaki slučaj.I ja sam sve stanice prije trke isprobal i to ne jedanput nego više puta i napravil simulacije, al kaj to vrijedi kad kad sam ih nakon programiranja ugasil:(. A sto put sam ih već pogramiral, al je.. ga. Ove kaj su radile su novija verzija koje se uvijek upale kad neko pikne čip. Eto, greška je jedino moja i nema nikakve veze sa ostalom orgnizacijom trke. Da je ne znam kakva "bolja" organizacija bila bio bi isti k... kad se stanice nebi upalile. Ja tu ne vidim ništ previše spornog. Ak stanica ne radi perforiraj na kartu, i to je to. Nigdje ne piše kolko stanica ne smije radit da bi trka bila neregularna. Dokazi da su ljudi obišli točke su perforacije na kartama i očitanje čipa. Sva sreća, pa uvijek još peforiramo karton sa svim perforatorima u slučaju da neka stanica ne radi. Da to nismo napravili nebi imali niti proglašenja jer nebi mogli vidjet dal su perforacije na karti ispravne. Tolko o "lošoj" organizaciji...Možda je jedna od zamjerki kaj nije sviral Tomson.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja točno znam kaj se dogodilo...pa ta konstatacija ne stoji. Znam da ste imali stare i nove stanice. Nove stanice su radile jer se pale automatski prvim čipom, a stare nisu jer ste ih ugasili (kako kažeš, to si ti napravil). Ako misliš da to nije propust, kaj si onda stavljal opće stanice? Mogel si stavit samo kontrole u šumu...mogel si uostalom samo papiriče posijat. Inače postoji procedura kako se ovaj propust nebi dešavao.
    Ja cijenim napore koje svaki organizator učini u organizaciji trke, ali kad jedan vaš član kaže da je to najlošija karta na kojoj je trčao u zadnjih par godina...to ipak nešto govori. Znači nije samo Tompson u pitanju...u pitanju je što negdje za 35 kuna dobiš sve i više od toga, a negdje dobiš lošu kartu, loše staze, kontrole koje ne rade i gorak okus u ustima.

    Kad si me već povukao za jezik...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam koja je procedura da se izbjegne taj propust, jer ja sam u trenutku kad sam sprogramiral stanice bil uvjeren da ih nakon toga moram ugasit i da budu se one upalile u vrijeme koje sam ukucal u njih. Prvu stanice sam zgasil, odmah nakon kaj sam ju sprogramiral i tak redom, uvjeren da to tak treba bit (ne znam zakej, al to mi je bilo logično), a kak sam već i rekel puno puta sam to radil, al u tom trenutku sam mislil da je to ok. A kaj se tiče karte...nije opravdanje, al trčali smo na žalost i na gorim kartama. Loše staze? To je relativno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Procedura se more pronaći na help meniima SI_Configa ili menađera... kaj već koristiš...
    A da si to sprobal ranije, onda bi znal što će se desiti! Kako se to radi "zdravoseljački"...Sprogramiraš stanicu da se upali za 5 minuta pa vidiš jel će se upalit...ak se ne upali znači da negdje griješiš...procedura je jednostavna. Nebi sad štel ispast pametan, al na službenim stranicama SI-a se vidi da postoje značajne razlike u stanicama prve i druge generacije. Kad ih mješaš na natjecanju, onda moraš proći crne scenarije. Ti si propustio to učiniti i desilo se to što se desilo.
    Na greškama se ući i nemoj ovo shvatiti kao da ti solim pamet...i ja sam radio određene propuste pa sam ih korigirao...primjerice prije sam pustio da stanice aktivira prvi ćip, dok ih sad aktiviram sam kad postavljam stanice. Na taj način sam siguran da ona radi, a i prvi natjecatelj koji dolazi na kontrolu ima iste uvjete (ovo je vrlo bitno na sprintu).

    U orijentaciji su mnoge stvari relativne i nisu mjerljive. Tako je i kvaliteta karte. Tako dugo dok nećemo imati povjerenstvo za karte, nećemo moći reči što je dobro, a što nije. A zašto ga nemamo? Zato što neki klubovi svojom voljom jednostavno ne žele participirati u radu saveza.
    Eto, u tomu je problem.

    OdgovoriIzbriši