subota, 15. rujna 2007.

2. MEĐIMURJE OPEN - Uvodne napomenice

Evo, malo smo se oporavili od vojnog, a jučer smo navalili na završno šminkanje našeg 2. MEĐIMURJE OPENA. Danas je otišel i poziv (kasnimo, kasnimo...), a stranice natjecanja će se svakodnevno puniti raznoraznim njuzima.
Fčera sam bil na novoj karti - Pleševica. Išel sam koncipirat stazu. Došel sam u napast da nekoliko bandera postavim za KT-ice tek da pokažem kak prava bandera zgleda. No ipak, koncepcija staze mi ne odgovara pa to otpada. Teren je stvarno lijep, blago strm sa puno detalja, ima i otvorenog sa onak zelenim, pa rasterom, pa grmičima, al nema kupina...da se fino bežati pa će biti interesantno tražit kontrolice u ne baš već visokoj travi...no nećemo više o detaljima. Inače je to područje BBK i trim staze i prostor je prekokrasan.
Vlado bu se trudil što više proširit kartu Plešivice no to ovisi jel bu dobil godišnji. Zasad je popravil kaj je trebalo i malo nadodal. Ciljni prostor bumo morti promjenili.
Čakovec znate - seje isto - klasika.
Danas su neki trčali u Jaski, biciklirali na Traškim dubravama, a ja sutra krećem put Trzina. Tamo će stazu postavljati jedan aktualni svjetski prvak, a natjecat će se i aktualna svjetska prvakinja ...di češ bolje. Potporu će mi davati moja hombox ekipa.

Nema komentara:

Objavi komentar