četvrtak, 19. travnja 2007.

FAK FAK FAK

Ovo mi se još davno nije desilo...starim..je.iga.
Sad me nazval prezidente da kaj ja brijem da idemo u nedelju na trku kad je trka u subotu???
Fakat i zaista...trka u Mlaki je u subotu...i sad ja neznam kaj se desilo, al sumnjam da je u onom starom prijedlogu slovenskog kalendara dotična bila u nedjelju.
Kaj ve?? Prezidente nemre ič u subotu, a ostatak ekipe bu probal napravit konsolidaciju i reorganizaciju...bed je kaj mi vajf sad opet nemre u Trojane na krafne...
Savezni administrator je izgleda opet na baušteli u prijateljskom nam susjednoj deželi, pa tako nemrem objavljivati službene razultate izjašnjavanja nacionalnih klubova. Za sada su se na ovaj ili onaj način izjasnili svi...uglavnom neki HSOT priznaju kao nacionalni savez odmah i mom, neki će ga priznati nakon prijema u HOO. Neki čak traže mišljenje UDU dali IO može od njih tražiti traženo. Očito se da se neki u koži HSOT-a osječaju više, a neki manje ugodno, dok neki na sam spomen saveza kojeg su čak osnivali oštre panđe i tužakaju svima kojima se da tužakati.
Ako koga interesira moj stav o svemu tome...pa eto da možda malo razmislimo svi zajedno..
Dakle što mislite kako bi jedan savez trebao reagirati prema udruzi koja ga ne priznaje kao nacionalni sportski savez, a traži da članovi te udruge nastupaju u sustavu natjecanja koji organizira taj savez?
Za mene dileme nema...izvolite nastupajte tamo gdje smatrate da vam mogu osigurati natjecanja na nacionalnoj razini, gdje vam mogu organiziratii državna prvenstva i gdje možete ostvarivati svoje sportske dosege koji će vam se priznati kao takvi, a koji će biti ostvareni u ljutoj konkurenciji. Nas kojima je HSOT jedini savez kojeg priznajemo ostavite na miru i pođite svojim putem. Neki jednostavno nisu dorasli ovoj situaciji i bolje je onda da se fino maknu i organiziraju svoju ligu ili kako got to nazvali.
Kad budete svjesni svoje nesvjesti, pokucajte ponovo...možda vam netko otvori vrata.
Bliži nam se po svemu sudeći izvanredna skupština. Više je razloga za to, al svi razlozi su uzročno posljedično povezani. Neki klubovi izgleda prestaju postojati, neki traže prijem u HSOT, pa je mislim vrijeme da se napravi pospremanje u kući i napravi nova kompozicija koja je spremna voziti prugom prema istinskom osamostaljenju orijentacijskog sporta u Hrvata.

Čep, sretan ti rođendan, i brzo nam ozdravi kako miševi nebi kolo vodili.

Nema komentara:

Objavi komentar