subota, 31. ožujka 2007.

MALO BOTULIN TOKSINA

Iliti botoxa ponovo u skriptama bloga i imate nekoliko interesantnih novih sadržaja:
1) Orijentacijski filmići sa jubitua
2) Orijentacijski news-i sa googla i
3) Desno gore vam je kalendar orijentacijskih trka sa linkovima (naravno, ono kaj sam ja prebral).

Danas smo se vratili sa Bobija Rokija. Dok čekamo rezultate - par impresija.
Osobno sam išao turistički zbog boleštine koja me muči več desetak dana. Problem je kaj ni zdrav nisam bil puno brži. Sve u svemu mi je bilo dobro. Interesantna karta sa puno panjeva ucrtanih smeđim križićima??? Prvi dio mi je bil po čefu kad smo se malo po brdovitijem dijelu ganjali, a onaj dio po močvarama i podrastu mi baš nije legel.
Dečki su išli solidno, a kad stigne korekcija rezultata biće i bolje (Prvih 8 minuta je puštano krivo na startu). Interesantna svar na utrci je bila kaj je start bil pomaknut 10 minuta - PRIJE. To još nis doživel...pretpostavljam da je rijeć o sinkronizaciji elektronike jer nijedan drugi logični razlog mi ne pada napamet. Dok smo još bili tam, Špek je bil prvi, al su zatim startali slovenci pa neznam ko je na kraju pobedil. U mojoj kategoriji je vjerovatno zmagal Janko jer je išel tolko dobro da ne vjerujem da ga je neko stigel. Na kraju kad se zbroji nastupila je skoro kompletna (bez par imena) hrvatska i slovenska vojna repka. Janko je najavil da bu ove godine trčal što znaći da im je repka za 30-40% jača. No možda imamo i mi našeg aduta koji je još uvijek u prikrajku.

Nema komentara:

Objavi komentar