petak, 23. veljače 2007.

OPET PUT POD NOGE

Sutra se okuplja društvance na Ribnjaku. Špek je poslal radnu verziju kalendara. Neki očito nisu kandidirali trke, al me veseli što je kalendar dosta raznolik.
Očekujem još da će sutra neki intervenirati.
Dnevni red je obiman, a kakav bi i bio nakon godine nerada. Mislim da je i malo "šupljikav", al ga bumo pokrpali. Uglavnom, dolazim u ZG oko 8 ujutro, a natrag idem u 8 navečer. Za to vrijeme ćemo valda i proći dnevni red.

Danas sam bil na treningu...nakon puuuuuno dana apstinancije. Laganih 4 km da ugrijem kosti, a zatim 45 minuta bazena. kad to usporedim sa Ironijem koji je prekjučer drapil 22 km oko jezera...malo me i sram, al kajbuš...nisu svi za ajronmen.
On se fino spremil na Pašman ovaj vikend, i usput nam je popalil par zastavica i perforatora...neka...
Neznam koliko orijentacista ide tam na treking? Ak vas interesira više čitajte na adventureju.

Hvala svima koji mi čestitaju proteklih dana...sad bum valda imal i više vremena za neke druge stvari u životu!

Znam da sam obečal i neke pikanterije, al neću pizditi do sutra...a poslje bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar