nedjelja, 14. siječnja 2007.

MALO RADI MALO NE

Blog je opet na remontu, pa neznam hoće li ufatit ovaj post.
Uglavnom, rekoh uvijek ne valja se bahatiti...moglo bi ti se obiti o glavu...
No nemrem zdržati da se ne pohvalim...sa radom svog kluba naravno...
Lijep je osječaj kada sponzori sami kucaju na vrata kluba...i dokaz da nešto vrijedimo...
Eto možda smo na tragu nakon jednog jakog sponzorstva da potpišemo jedno koje bi nam moglo osigurati miran san...
Radi se čak o jednoj stranjskoj firmi...

Svima je to poruka da se ne boje raditi...rad se uvijek isplati kad tad...
A šverceri se mogu švercati tako dugo dok ih ne ufate....
Ste vidli stranice od memorijala? Kak vam se vide? Su fajne?

4 komentara:

  1. IRON i je

    oj!
    cini mi se da si ti rekel da si stanovnik baroknog grada? e, pa ja sam isto postal nedavno..ak oces skupa zmenom trcati i plakati se za nasom zipkom vu horvatskom cvetnjaku, javi

    OdgovoriIzbriši
  2. ostavil sam ti komentar na tvom blogu

    OdgovoriIzbriši
  3. IRON i je

    izvrsno!
    ja sam se isto zapustio podosta pa bi mogli organizirati comeback!
    parni datumi sam fraj od 3 nadalje, a neparni do 12. pa navečer od 9
    ovaj viked sam fri pa možemo na kafu

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesam...a mogli bi se najti jemput na kavi pa da vidimo kakvi su nam planovi...uglavnom ja sam se malo zapustio pa bi mi trebal dobar bič, al ti znam puno ekipe iz Vž koji su jako redoviti.
    Kad si obično fraj?

    OdgovoriIzbriši