četvrtak, 23. studenoga 2006.

HELP

Danas sam administratorima poslal slijedeći text:
Poštovani,

Ne želim nikoga kuditi za ništa ...šit hepens.
Molio bi samo ako mi možete vratiti ono što se sad nalazi na adresi :
www.duhorienteering.arhiva.blog.hr  na pravu domenu:
www.duhorienteering.blog.hr

Naime, prije raspada bloga boxovi su mi imali sasvim drugi sadržaj od ovoga koji je sada (sadržaj od prije mjesec dana).
Na adresi koju ste naveli (www.duhorienteering.blog.arhiva.hr) nalazi se izgled bloga kakav želim, a postovi koji su kasnije objavljeni nisu mi toliko bitni koliko sadržaj box-eva u koji je utrošeno dosta truda.

Molim Vas da probate to nekako riješiti.

Eto..ako želite vidjeti moj normalni blog on vam se sad nalazi na ovoj adresi ...valda će se to nekak poriftat jer mi se neda ponovo slagati boxeve.

Primih i nekoliko mailova da kaj se dešava...eto to se dešava...šit šit šit

Nema komentara:

Objavi komentar