subota, 11. studenoga 2006.

Danas sam opet bil na karti

i tak ti ja treniram. Malo odem na kartu Varaždina, malo Čakovca, malo Banfice, udrim u jednom oštrom hodajučem tempu 5-10 minuta kako kad....danas je na rasporedu bil Čakovec i čveng s mojim mentorom...bližimo se polako cilju...preskočili smo sredinu i sad je sve lakše...svakim danom je kraj sve bliži. Tak sam propustil našu Janicu koja se zove po novom Ana...ko kaže da i ove zime nećemo s nestrpljenjem čekati prijenose skijanja.
80-tak hrvata je u Veneciji...o rezultatima sutra...3000 prijava...brrrrrrrr to ti je trka...nema kaj. Nema veze kaj se trči na uvjek istoj karti (vegetacija se ne mjenja, a ni reljef)...bil sam jednom i znam kak je...nadam se da ću iduče godine naći vremena.
Štafetlin je na svjeckom vojnom...jučer je bil kulturni dan...tak je uvjek. O rezultatima isto zutra. Neznam gdje su bili ka kulturnom danu...možda i to saznam...
Javljam se tek tolko da pofalim Franju kaj je objavil PROLAZE i kaj je najavil osnivanje kluba...neznam samo u koji savez se buju onda učlanili :smokin:
Veli Francek da nezna kak neki klubovi mogu štampat diplome...e pa ovako Franjo: uzmeš fajl od onih koji imaju i odštampaš prazne u tiskari...zatim naprintaš na njih sve kaj treba. za 70 diploma treba vam cca 100 kuna iliti dve i pol startnine. Ak vam netko više računa nudim se drugi puta da vam mi to donesemo u zamjenu za startninu...valda moremo i mi nekaj zaraditi:smijeh:
Sad idem mjenjati još kartu...oni kojima sam ostal dužan cugu neka znaju da još vodim evidenciju (Edi dve, Hoki jedna i pol, Špek pol, i Jasminka cjelu):party:
Ak sam nekoga zabil vriščite.
Prezidente je objavil datum skupščine kluba. Rekel je da ste svi pozvani i dođite u velikom broju. Mjesta ima dost, a i godina je bila rodna...:party:

Nema komentara:

Objavi komentar