srijeda, 11. listopada 2006.

PA DOK ČEKAMO UTAKMICU...

poglečmo kaj je novoga...

Izašle su startne liste za Plitvice...još fčera. Ni se baš nekaj ljudi skutilo...očekival sam više slovenaca pošto su oni suorganizatori. Možda se još poneko pojavi. Dotle me muči gde buju naše cure trčale...u pozivu je fino napisano da ima MŽ 16 kategorija i tako su se prijavile...kad ono u njuzima piše da su dužine:
M21E - 2150m/15kt
Ž 21A - 1740m/11kt
M20 - 1800m/10kt
Ž 20 - 1550m/8kt
M35 - 1800m/10kt
Ž 35 - 1340m/8kt
M14 - 1550m/8kt
Ž 14 - 1340m/8kt
Otvorena - 1040m/6kt
...kaj smo ve?
Nema "naše" kategorije...ili je tipfeler ili netko ne poznaje pravilnik?
Ja nedem iz vjerskih razloga...imam u subotu misu kod fontane...a i s planinarizmom sam odavno raskrstio pa je i to razlog...nek se niko ne ljuti ali ja svoj stav ne mijenjam. Naše mlade snage nisu odoljele zovu trke pa ipak idu..a neko ih mora i voziti:smokin:

Z druge strane u Zagreb dolazimo malo ojačani sa dvije debitantice...dvije Anje...uvjek mi je gušt trčati među "zlatnom generacijom" laktareći se sa štiklericama pa makar to bilo i na žgance. Retro je ionako u modi. Respektabilna brojka je objavljena...sponzori su jaki...sve pretpostavke za spektakl su tu.

Razbuktalo se malo oko Feudovog preciznog orijentiranja i komentari frcaju. Ivo je uspio srušiti rekord koji su držale Lokve sa 13 natjecatelja...njemu je došlo 10 slovenaca i 0 iz hrvaške...rekordi su tu da se ruše. Odličan posao za hrvatskog reprezentativca i isplativa investicija poreznih obveznika...

Osobno sam počeo pripreme za zagrebačku trku sa:

ŠIVELI:::ČŽŠ

jenu bum si spil danas na tekmi...jena ide znasekome...a jenu bu dobil muž od znasekome...valda bum se setil zeti ih z frižidera kad krenem..

E da...Franjo je napravil poziv za njihovu trku...poglečte ga među linkovima

Nema komentara:

Objavi komentar