ponedjeljak, 30. listopada 2006.

OSVRT NA VIKEND

Pošto se još neznajeju rezultati iz Manje Vasi...idemo komentirat ono kaj se zna...
U subotu smo ponovo bili na Zaprešiću...ništ se nije promjenilo od zadnji puta i od onog puta prije toga...čak ni karta...imam osječaj da tamo gdje Bogdan i Orest nacrtaju kartu da se ni vegetacija ne mjenja...ni putevi...kao da na tom mjestu vrijeme stane i ono što oni ucrtaju na papir ostaje ucrtano i na zemljinoj površini za sva vremena. Posljedica toga je bila moje odlično orijentiranje i nimalo griješenje...što ipak bez ijednog treninga nemože donijeti kolajnu...ali dobar je osječaj kad trku otrčiš bez imperativa i bez greške..
Cilj na livadi nije baš po mom ukusu...ali ukusi su različiti i o njima ne valja raspravljati...ja bi rađe da si morem negdje poslje sjesti i dopingirati se pivom...ili bar uživati u nekakvom pogledu...
Vidjeh da su torpedaši masovno zakasnili...a čujem da je bilo i prigovora u svezi glede novih startnih vremena...pa idemo vidjeti što o tome kaže pravilnik...ili nedemo...ko ga briga?
Naša direktorica je bila prvi put u šumi...i prešla je sve...super JUPIIIIII
Nakon toga bila je i dječja trka...a tu su vam i REZULTATI.
Ovoga puta Anja nije mogla doći poradi rođendana svoje sestrične...bude drugi put.
Iako nisam vjerovao svojim očima..vidjeh i Ribu da je došao na trku...a mali Toni je dan prije slomio ruku..no ipak je trčao z gipsom. Zadnji čovjek kojeg sam videl da trči z gipsom je bil naš Kole...mislim da se isto radilo o nekoj ekipnoj fori...
Mislio sam napraviti i poveći osvrt o tome kako je u sportu bitno trčati i za ekipu..a ne samo za sebe...ali čemu...timski igrači znaju o čemu pričam, pa nije potrebno...a oni drugi - samotnjaci nikada i neće shvatiti zašto netko trči za ekipu...bez obzira što se o tome pisalo. No o Ribi i Toniju će sigurno govoriti mnogi, pogotovo oni kojima su osigurali naslov... a ako trčiš sam za sebe...o tome možeš pričati sam sebi kad se briješ ili pereš zube. Uostalom...natjecati se možeš i kao individualac...čemu opterečivati one koji se žele udruživati?

O nedelji bumo kad stignu rezultati...ak mi se bu dalo...malo me mući promjena vremena..i neke druge obaveze SmileyCentral.com

Nema komentara:

Objavi komentar