ponedjeljak, 9. listopada 2006.

ORIJENTACIJSKI SPAMERI

Kako to obično biva danas je došao dan da obnovim svoju zaštitu na kompu...i tako skinuh antispam...da bi instalirao novi.
Kad ono...hrpa spama odmah stigla sa servera t-coma i vss-a. Ne budi lijen i idem kopat po smeču kad tamo...opaaaa...neka poznata imena. Nađoh tu Nikolu, Ivu, Daria, Vedrana, Tomu, Karla, i još poneko ime...e pa meni koji sam jednom napravio stručni rad na temu spama desilo se da mi antispam proguta ono kaj nesmije....
I kaj sada...eto...ako ikada ikome nisam odgovorio na mail...ispričavam se jer nikad to ne radim. Uvijek odgovaram. Razlozi su u zaštiti...
Več sada mogu reči da antispam programi ne vole velika podebljana slova, mailing liste sa puno stranih adresa i sl.
Dakle...molim ovim putem da koristite moju mtnet adresu...imedotprezimemajmunmtnetdothr.

Jel zna netko jel uopće bilo precizne ovaj vikend?

3 komentara:

  1. o-ella

    mislim da još nije poslal prijave,nema ga doma...a ti bi u M21?

    OdgovoriIzbriši
  2. o-ella

    bok!evo danas sam površno pročital bilten2 i moram reči da je dobar...
    na mojem blogu ti je popis ljudi koji idu na trke sljedeći vikend,pa ak te zanima slobodno pogledaš...vidimo se

    OdgovoriIzbriši