subota, 9. rujna 2006.

FUŽINE SU IZA NAS...SLIJEDI BJELOVAR

Danas je naša mala ekipa zaplovila put Fužina. Vrijeme je bilo ugodno i vjetrovito, a ambijent odličan. Za moje zapuštene noge i tijelo napor je bio povelik, ali užitak orijentiranja mi tijelo nikad nemože pomutiti. Neznam kakve smo rezultate postigli, jer se baš nismo načekavali...vidli bumo kad budu objavljeni. Nažalost sutra nismo tamo, a vjerovatno će ista situacija biti i u Bjelovaru (samo jedan dan trke). Ispričavamo se sadašnjem i budučem organizatoru što je to tako, ali radimo na našoj trci i svaki dan nam je dragocjen.

Danas sam vam pripremio i stranicu natjecanja...samo kliknite na sliku poziva desno...
Pošto će moj prezidente do zadnjeg dana boraviti u šumi crtajući i planirajući...obavjesti oko trke ćete uglavnom sve naći tu , a na klupskim stranicama samo što se stigne.

Drago mi je bilo pročavrljati sa svima vama, s nekima sam mislio i više...
Perko se ljuti što smo mu uzeli primat u zračnom prostoru...s Edijem sam dogovorio isplatu duga...razbija glavu sa novim zadatkom ali mu nede...nije ni čudo...odgovor slijedi sutra. Ostalo...stare spike...u novom aranžmanu.:wave::wave:

Nema komentara:

Objavi komentar