utorak, 26. rujna 2006.

004

Danas glancamo karte. Splaniral sam dječje staze i čekam supervizora da ih odobri. Neznam joškolko vas je prijavljenih ...zadnja informacija je 100-tinjak bez djece. Neki naši elitaši izgleda neće nastupiti, ali će biti prilika da se okušate sa nekim dobrim vanjskim natjecateljima. U četvrtak možete očekivati startne liste, a možda i bilten...vidjet ću kak bu s vremenom

Informacije2:
1)Opisi buju na karti i u koridoru
2)Karte buju umetnute u najlone
3)Svi bute imali startne brojčeke koje morate nositi za sva tri dana (isti su)
4)Ne gazite mi slučajno po cvetju jer vas odma diskamo
5)Pobjednici dobivaju prigodne nagrade - punoljetni vinčeko, a 18 under prvi dan pice, a drugi dan prigodni poklon.

Molim najljepše da još jednom izažurirate SI-eve jer ako ih ne prijavite nasilu ćemo vam gurnuti naše pa si mislite...

Toliko....

Jučer sam zabil metnut link na rezultate Bjelovara, al vjerujem da ste ih povukli s drugih stranica.

3 komentara:

  1. U Subotu je natjecanje u Bukovcu - nogometno igralište...Praporčan je na sredini karte...pa od Lopatinca je dost jednostavno naći Bukovec ..biti će i oznake...

    Kaj se tiće pehara...pehari su za klupski plasman...kad će startnina biti 15 eura kao na nekim trkama vani, biti će i pehara.

    OdgovoriIzbriši
  2. ?????pitam?????

    da li će biti u m16 kategoriji drudi dan pehara

    OdgovoriIzbriši
  3. ironije

    oj!
    jedan zg kolega me je pital kak' doći do praporčana pa sam zablejal pošto sam ja "The Dolyanec".pa sam mu objasnil kak doći do Lopatinca-Sv.Jurja na Bregu. Bude mu odonud lakše do Praporčana? ili da mu neki drugi put objasnim

    OdgovoriIzbriši