petak, 18. kolovoza 2006.

STUDENTI SU ODSPRINTALI

Kada sam jučer birao facu tjedna, prvo sam si rekao da mora biti puca jer ću ih mjenjati periodično sa dečkima. Mislio sam si da stavim Danu Brozkovu koja je pobjedila na longu, ali sam ipak stavil ruskinju koja je do jučer zela dve medalje.
Danas je Dana za inat meni uzela još jedno zlato u njenoj ipak jakoj disciplini sprintu. Kad netko poveže zlato u longu i sprintu to je zaista vrijedan poduhvat. Dana je odnijela i 2004. na svjetskom studentskom prvo mjesto u longu i štafeti, a treča je bila u sprintu. Na najboljem je putu da ponovi uspijeh. Inaće je 2001. bila svjetska juniorska prvakinja u longu. 2004 imala je i dvije pobjede u PWT-u te je na kraju bila i četvrta ukupno. Trenutno je 12 na wre listi, a na WOC-u je bila 15 u sprintu, 5 u štafeti te BRONČANA u longu.  Nemojte je pomješati sa Radtkom Brozkovom koja je isto jaka ali ne ko Dana. Ako sam kaj ispustil ja joj se ispričavam, ali i za ovo kapa dolje i njezina slikica:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Drugo mjesto zela je Seline Stadler, švicarka, 36 na wre listi, a posebno mi je drago što je treče mjesto zauzela poznata talijanka sa naših utrka Michela Guizzardi, 108 sa wre liste. Slikica i za nju pored Dane.

Muži su odigrali ovak:
1. norvežan Osterbo (to mu je druga medalja nakon bronce u longu)...31 na wre listi,
2. litvanac Krepsta (i njemu je to druga medalja nakon zlata u midlu)...28 na wre listi i
3. švicarac Hertner ...43 na wre listi.

Uglavnom što reči...sve jake face od kojih su neki obilježili ovo svjetsko prvenstvo. Možda ću drugi put nešto i o njima.


2 komentara:

  1. Čuj meni izgleda sve OK. Ja nisam neki maher u webu, nego koristim samo ono što mi se nudi. Slikice mogu staviti na dva načina od kojih me jedan dosta ograničava u dimenzijama, a ovaj drugi koristi usluge foto hosting servisa SLIBE.com. On daje direktne putanje na slike koje se pohranjuju na njihove stranice, te se tako ne koriste resursi bloga. Pretpostavljam da možda imaš nekakvu jaku razinu zaštite koja ne dopušta skidanje slika sa slibe-a prilikom učitavanja stranice....neznam kak je kod drugih...budem se raspital

    OdgovoriIzbriši
  2. Skel

    čuj meni ovo sa slikicama na tvojim stranicama nikak ne funkcionira pa mi stalno ispadaju križevi umjesto puca i dečki, a ne vidim niti novi zadatak. Daj baci look na to.

    OdgovoriIzbriši