ponedjeljak, 28. kolovoza 2006.

ŠTO SMO RADILI OVOG VIKENDA

Danas je moj brojač posjeta zabilježio 100-tinjak ulaza u zadnjih 10-tak sati otkako sam zadnji puta bio na blogu. Zavrtio se preko 1000 i to u 12 dana, tj 11 postova. Znači da je prosjek oko 90 ulaza dnevno što i nije tako loše.

Neki su ovog vikenda bili na Kopaoniku ali su se zamaskirali pod OK Novi Sad. Kad naši natjecatelji nastupaju za Slovenske klubove nekako mi to prihvatljivije zvući nego za Srpske. No svako zna svoju cijenu i prag ukusa. Priznajem da sam ja malo po tom pitanju ...fobičan. Rezultati su tako...nekomentarivi.

Risovi su s druge strane išli na štafetu u Italiju. Malo mi je čudna ta koncepcija sa dva člana u štafeti. Zašto netko ne organizira štafetu s jednim članom?
Rezultati su solidni ali imam osječaj da su trebali biti i malo bolji. Četvrto mjesto Risove B štafete u sastavu Špek i Matjaž (iskustvo i mladost) je OK, ali Bojan je podbacio u drugoj izmjeni i upropastio odlično treče mjesto Andreja nakon prve izmjene. Ponovo su risove jake karike pucale pod teretom pritiska, ali kada steknu još iskustva mislim da će sve to doći na svoje mjesto.

Drugo ništa novoga...sve po starom...ili možda nije?


Nema komentara:

Objavi komentar